Friday, September 4, 2009

Aku jumpa sesuatu menarik..

Sambil aku dok surf internet, aku jumpa nama boss aku kat Linked In. Tak sangka pula dia pun ada join social network ni. Ingatkan tak suka nak ber"socialize". Apa taknya, masuk kerja terus ngadap PC. Lepas tu bukannya tau apa yang berlaku kat sekeliling. Kalau aku nak cabut balik rumah senyap-senyap pun boleh agaknya. Hahaha...

Actually aku nak letak profile Linked In dia kat sini tapi tak nak lah. Bila fikir balik, mana boleh dia lebih glamer daripada aku. Lagipun, tak ingin aku nak add dia. Bukan sahaja tak nak add dia, aku terus banned, blocked, filter, shield dan firewall dia! Amik kau. Waacchaa siap flying kick lagi tu.

Bahaya kalau letak boss dalam network aku ni. Segala gerak geri aku..habis semua dia tau. Nak kutuk pun..kena control. Ingat bulan puasa ni..kena jaga sikit. Nanti kurang pahala.


p/s: I don't want to be like her

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails