Monday, November 8, 2010

Mari-mari semua

Mari sini kawan-kawan. Akak nak cerita sikit. Macam best je kan aku nak cerita. Hehehe..Nak tahu ke?

Siang tadi aku dah dapat result exam. Alhamdulillah semuanya pass. Syukur sangat-sangat sebab result kali ini memberansangkan dan ini adalah result exam yang terbaik untuk setakat ini. Aku ada check dengan kawan-kawan aku yang lain, dia orang pun berpuas hati dengan result exam. Tak lupa juga aku sempat sms Mr. X tanyakan pasal result exam.

Aku: dah dapat result?

Mr. X: dah check dengan ATC. u?

Aku: dah. amacam result? 

Mr. X: oklah

Aku: 4 flat lah tu. hehehehe

Alahai...dia tak nak beritahu tapi kan..aku rasa sure dia dapat straight A's. Orang macam dia tentulah excellent.

Oh ya result result exam aku? Ok..ok aku beritahu. Jangan takut.

Decision Analysis: A

Introduction to Entrepreneurship: A-

GPA: 3.83

CGPA: 3.34

Untuk semester depan, aku kena ambil sabjek Accounting Management dengan Strategic Management. Dengar macam gempak je kan? Aku bab accounting tak berapa pandai sangat. Masa SPM dulu pun dapat C4 je. Tengok je nombor, mulalah berpinar mata aku dibuatnya. Hehehe..

p/s: tak sabar nak jumpa balik classmate hari sabtu ini especially Mr. X

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails