Thursday, May 6, 2010

Bila nak siap ni?

Dah berapa kali dok bertangguh nak update blog. Sekarang dah pukul 5.35 petang dan aku masih lagi kat opis. Banyak kerja nak siapkan. Aku pun tak pasti pukul berapa nak balik. Rasanya macam sangat lambat je nak balik. Start minggu ni, hari-hari balik lambat nak siapkan Industry Performance Report

Sambil tunggu kawan aku siapkan kerja dia, aku layan blog kejap, update mana yang patut. Kononnya multitasking lah tu. Hahaha..Boss? Ada lagi kat bilik dia. Malas aku nak ambil tahu apa dia buat. Lantaklah kau labu. Dahlah menyusahkan hidup aku. Eiii geram betul! 

Oh ya..baru-baru ini ada lagi ahli department aku nak resign. Boss aku sedih siap cakap kat aku, kalau boleh jangan resign dulu. What? Eh..suka hati aku lah. Kalau aku dapat rezeki lebih baik, takkan nak lepaskan. Betul tak? 

p/s: hanya mampu melihat kawan-kawan lain dah balik. 

4 comments:

  1. saya masih di sini jugee....diorg sume jahat kan kak kan..tinggalkan kitee.. :(

    ReplyDelete
  2. Nasib baik dah benti keje... Dah lepas dah seksa. Muahaha...

    ReplyDelete
  3. minggu yg hectic kat opis.. waktu punch out: isnin 11.55 mlm, selasa 10.01 mlm, rabu 10.20 mlm, khamis 10.37 mlm... tonite??? uwaaaa!!! pagi ni dok nguap tersengguk2

    org yg putrajaya tu..

    ReplyDelete
  4. cik anon aka sebelah meja: nak buat macamana dapat boss yang jenis tak sabar, nak siapkan semua.

    nizam: aku sangat jeles sama kau. tau lah dapat keje baru yg sangat best.

    org putrajaya: hmm sabar je lah. nanti amik cuti panjang ok.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails