Wednesday, May 12, 2010

Tunggu ya

Ya aku tahu aku dah lama tak update blog. Tunggu ya..insyaallah malam ni aku akan cuba update. 

Aku asyik bertangguh je..bila sampai rumah dah tak ingat apa-apa bila dapat tengok katil. Aku memang tak tahan digoda bila katil dok seru nama aku. "marilah teman aku." 


Katil kat bilik aku taklah secantik yang ini. Ini cuma angan-angan aku sahaja. Kalaulah aku dapat katil secantik ini. Hmmm ini macam katil pengantin lah. Aik..calon Abang Long dah ada ke? Errrkk??! No comment ok. 

p/s: tidur waktu hujan adalah nikmat paling indah. 

2 comments:

  1. Akak. ada tambahan pada p.s tu. tidur masa hujan, dipagi hari amat indah ;D

    ReplyDelete
  2. betul tu xora lebih-lebih lagi kalau hari cuti. boleh tidur sampai terlajak ke siang. hahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails