Sunday, January 29, 2012

Projek kenwood mixer

Aku memang dah lama nak beli kenwood mixer. Dulu masa arwah mak ada kenwood mixer, rajin juga buat kek dan biskut. Sayang, kenwood mixer arwah mak dah rosak. Nak beli baru tak mampu masa tu. Yang mampu cuma beli hand mixer murah je. 

Untuk dapatkan kenwood mixer, aku ada juga jual kek dan cupcake secara kecil-kecilan. Plan asal bila dapat hasil jualan kek, ingat nak beli kenwood mixer. Hmmmm..sampai ke sudah, haramlah aku nak simpan. Hehehe...

Ok lepas ini aku nak buat tabung khas yang diberi nama Projek Kenwood Mixer. Harap-harap 1 hari nanti akan menjadi kenyataan. Bak kata orang dulu-dulu, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Bak kata aku, sikit-sikit lama-lama dapat kenwood mixer! 

Oh ya..aku nak share sikit hasil kerja aku sebelum ini. Nak kata dah mahir, taklah..aku baru nak belajar. Happy viewing. 

Kek tunang sepupu

Carrot cupcake

Carrot cupcake

 Giant cupcake

p/s: ambil tempahan sikit-sikit je. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails