Wednesday, May 30, 2018

Kad Raya - give away



Assalamualaikum.

Macamana puasa setakat hari ini? Semua ok? 

Untuk meneruskan tradisi seperti sebelum ini, aku nak beri kad raya kepada yang berminat. Kali ini aku peruntukan 4 keping sahaja. Konon nak belanja berhemahlah katakan. Nak sambut seruan PM. Hehehe... 

Istimewa kad raya yang aku nak beri ini khas daripada Pos Malaysia. Download application nanti boleh tengok gambar hologram raya. Cantik tau. 

Apa lagi? Jangan tunggu lama-lama. Siapa cepat dia dapat. Sila emel kepada mazuriah@gmail.com dan jangan lupa berikan butiran nama dan alamat. Tak kisahlah nama betul ke nama samaran ke nama glamour gitu. Yang penting alamat betul nanti tak sampai kad raya aku pula. 

p/s: ada lagi yang hantar kad raya ni? 

9 comments:

  1. kak.. nanti buat open house please i nak terjah =P

    ReplyDelete
  2. Salam lebaran mazu. Kad rayanbaru sampai tadi. Tq mazu ataa ingatan. Untung nya only four saja yg dpt kad.
    Selamat hari raya aidil fitri maaf zahir & batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat dah? Itu tandanya ada orang ingatkan akak.

      Delete
  3. terlambat la pulak ejulz tgk entry ni. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh cuba untuk tahun depan. Memang tiap tahun saya hantar kad raya. Ok?

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails