Thursday, May 3, 2018

Jeju Island - teaser

Bagi teaser sikit trip ke Pulau Jeju baru-baru ini. Sejak Air Asia buka direct flight ke Jeju pada tahun lepas, aku terus ambil kesempatan untuk sambar tiket ke sana. Trip kali ini tak lama, cuma 5 hari untuk meneroka Jeju. 

Untuk pengetahuan semua, ini adalah kali pertama aku sampai ke Korea. Orang di Korea memang peramah dan baik hati. Rasa-rasa ada peluang tak nak bawa balik oppa balik Malaysia? 

Sepanjang berada di Jeju, terus terang memang tak cukup dan ditambah pula masa aku sampai hujan sepanjang hari. Masa nak balik tu, elok pula cerah. Apa maksudnya tu? Nak bagi tanda kena repeat trip ke Jeju nampaknya. 

Apa yang best di Jeju? 












Cukup banyak tu dulu, nanti sambung apa yang aku buat di sana bagaimana aku travel, tempat penginapan, makanan dan lain-lain. 

p/s: masih terasa-rasa kemanisan buah limau Jeju. 

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails