Friday, January 10, 2014

Nasib badan

Lepas kereta Myvi aku kena langgar minggu lepas, laptop aku pula buat hal. Apalah nasib badan. Baru masuk tahun 2014, macam-macam berlaku. Sabar je lah kan. 

Semenjak kereta aku tak ada, terasa macam kaki patah. Tak boleh nak ke mana-mana. Kereta yang ada semua manual. Aku manalah tahu nak bawa manual. Kalau nak ke mana-mana, tunggu je lah sesiapa yang sudi bawa. Macam lagu Bawalah Daku Pergi yang dinyanyikan oleh Anita Sarawak. Memang sesuai dengan keadaan aku sekarang ini. Hehehe.. Pergi kerja pun sekarang, ayah yang hantar hari-hari. Kasihan pula aku tengok.

Ini namanya dugaan dan cabaran yang perlu aku hadapi. Betul tak? 

p/s: semoga aku dapat menempuhi semuanya.  

2 comments:

  1. Bestnya pi keje ayah hantar....manjaa gitu....hehehe...pe lagi kak long... sambar le Almera satu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau balik dengan ayah, tak dapat nak melencong. ambil je terus balik rumah. Almera?? masih dalam pertimbangan lagi. :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails