Friday, January 29, 2021

Sepatutnya aku di sana

Sepatutnya hari ini aku berada di Pulau Pinang tapi memandangkan PKP masih diteruskan hingga 4 Februari, terpaksalah aku batal trip aku. Bilalah agaknya dapat ke sana, aku pun tak pasti. Tunggu sahaja pengumuman Kerajaan seterusnya. Nasib baik dapat balik duit tiket kapal terbang walaupun bukan dalam bentuk tunai. 

Aku dah tak tahu nak ke mana sekarang. Alang-alang nak tunggu, adalah lebih baik aku tunggu pintu sempadan dibuka. Betul tak? Lama dah passport aku tak bercop. Kali terakhir adalah setahun yang lalu. 

Good thing, aku boleh simpan duit dulu. Kita kumpul banyak-banyak (macamlah banyak duit aku ni), kita enjoy puas-puas! Wishlist aku tu tak perlu aku cakap, memang semakin panjang senarainya. Hahaha. 

Ok, take care semua. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails