Thursday, December 11, 2008

Dare or Truth?

Ada beberapa perkara aku nak wat truth statement:
  1. Aku tak pernah wish birthday kat kawan aku sorang ni. Baru-baru ni aku wish birthday kat Facebook dia dengan harapan aku dapat berbaik-baik dengan dia. Bukan la rapat sangat. At least aku ingat la birthday dia.
  2. Aku cuba beranikan diri dengan arnab. Yeaah I know..I'm afraid with rabbit.
  3. Aku takut jumpa dengan dentist tapi aku terpaksa jumpa sebab nak habiskan medical claim aku.
  4. Banyak-banyak kerja rumah, aku paling tak suka gosok baju. Kalau boleh, pakai je baju yang tak perlu gosok. Eeiiii lecehnya..
  5. It's really hard to find my shoes size. Kalau jumpa pun, limited choice. (Kaki aku sangat besar!)
  6. I love bedsheets so much. Tak salah aku, aku dah kumpul more than 20 bedsheets.
  7. I am very particular kalau bab lipat-lipat baju. Kalau boleh masa susun baju, kena sama je.

Cukupla stakat ni. Kalau ada lagi, aku tambah la. Aku bukan nak membuka kelemahan aku kepada semua. Cuma aku nak berkongsi siapa aku ni.

p/s: Sharing is caring...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails