Thursday, December 4, 2008

I love my Myvi

Harta yg aku ada selama ni cuma la kereta Myvi yg aku beli pada tahun 2005. Nak tunggu dapat, punyala lama..ada dalam 3 bulan rasanya. Itu pun kira abis baik la..kalau tak ada yang tunggu 6-9 bulan untuk dapat Myvi. Myvi ni banyak berjasa dengan aku selama ni..dia la yang temankan aku ke tempat kerja..dia la yang temankan aku jumpa ehem ehem dan banyak lagi. Kalau ikutkan hati, nak tukar ke Nissan Latio tapi masa belum izinkan. Selagi aku boleh pakai Myvi aku ni, aku guna la sebaik mungkin.

Jangan tak tau..Myvi adalah antara kereta paling laris di Malaysia mengikut kajian yang dilakukan oleh Frost & Sullivan. Dahla saiz besar, jimat minyak pulak tu. Kalau travel rumah ke opis dalam 1 minggu cuma pakai minyak dalam RM50-60 (mengikut harga pasaran sekarang).

So aku patut bangga menjadi salah sorang pemilik Myvi ni. Bak kata orang, tak rugi la. Cewaaah!

p/s: Bila nak dapat Nissan Latio ni??




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails