Saturday, December 20, 2008

Tentang 7 Perkara

Baru-baru ni aku kena tagged oleh Cik Ixa Ixora. Alamak..nampak gayanya aku kena la jawab tentang 7 perkara. Jawapan yang diberi ini tiada kena mengena mana-mana individu sama ada hidup atau mati. Malu laa nak jawab tapi untuk tidak menghampakan harapan Cik Ixa Ixora, aku cuba jawab lah. (sambil tutup muka ni..cover malu)

7 ciri wanita/lelaki idaman anda

1. Beriman
2. Penyayang
3. Peramah (aku ni pemalu sebenarnya..auw!!)
4. Berkeyakinan diri
5. Sukakan kanak-kanak (yang ni betul-betul buat aku cair)
6. Kelakar (aku mati kutu kalau jumpa laki yang serius)
7. Botak (bald men are sexy!)

7 lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

1. Zulhisham
(ketua darjah aku masa darjah 3 Jambu)
2. Rohaizi Jamaluddin
(aku syok dengan dia masa form 1)
3. Mohd. Noorhisham Ibrahim
(kawan aku yang kenalkan kat aku masa form 5)
4. Paqchu
(kawan masa chatting dulu tapi sekarang aku malas nak amik tau pasal dia)
5. Maidatu Zamani Musa
(kawan masa chatting jugak tapi sekarang sudah jadi kawan mesra je bak kata Zam la)
6. Johnny Depp
(kalau artis masuk tak?)
7. Sedang mencari..

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati

1. Tentulah suka!! Sampai tak tidur malam dibuatnya
2. Gementar
3. Berdebar-debar (macam nak gugur jantung dibuatnya)
4. Risau
5. Angau (rasa macam pijak atas awan)
6. Berpeluh-peluh
7. Panik

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

1. Tempat yang sejuk macam Cameron Highlands, Kundasang. Boleh main peluk-peluk..hahaha!!
2. Tepi pantai sambil nyanyi lagu Anita Sarawak dengan Sudirman.."bercanda di tepian pantai.."
3. Rumah sambil sama-sama masak kat dapur dan menikmati hidangan yang dimasak
4. Paris sambil menikmati keindahan Eiffel Tower
5. Taj Mahal, India
6. Bali, Indonesia
7. Switzerland..makan coklat banyak-banyak dengan dia

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda

1. Masakan aku
2. Perfume
3. Pen
4. Lingerie
5. Manjakan diri dengan spa dan urutan
6. Belanjakan dia makan
7. Me!

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda

1. More than words (lagu kegemaran aku)
2. Mungkin - Anuar Zain
3. Januari - Glenn
4. Seribu Tahun lagi - Imran Ajmain
5. Ku Mau - Once
6. Kekasih Gelapku - Ungu
7. Percayalah - Siti Nurhaliza

Tag 7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini
Aku tak tau nak tag kat sapa tapi kepada sesiapa yang sudi membaca blog aku ni. Cubalah jawab soalan ni. Aku amik masa beberapa hari nak jawab semua. Nampak je senang soalan ni tapi sebenarnya tak. Lagi susah daripada nak amik exam. Hehehe..

p/s: pening kepala nak jawab soalan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails