Tuesday, January 13, 2009

Sayang?

Aku memang jarang luahkan perasaan. Kalau apa-apa yang berlaku kat sekeliling aku, aku lebih suka mendiamkan diri. Kalau dah sampai tahap kronik, aku nak je mengamuk! Apa-apa pun, kalau aku rasa geram dan menyampah selalunya nafsu makan aku naik. Contohnya apa yang berlaku kat aku minggu lepas. Aku cukup geram dengan boss aku. Rasa marah aku dah sampai tahap maksima. So, tengahari tu aku keluar lunch dengan adik-adik aku dan order makanan dengan banyaknya. Aku sedar, aku tak sepatutnya ikutkan perasaan tapi kalau dah sampai tahap maksima gaban, mana boleh tahan seh!

Ada orang luahkan perasaan dengan kata-kata. Kalau kita sayang sesorang, mesti akan cakap, "saya sayang awak." Bagi aku, aku lebih pada action. Action is more powerful than words, itu adalah prinsip yang aku pakai. Entahlah..agaknya aku ni payah sikit nak sebut kot? Geli? Ego? Errkk..tak retilah aku!!

Apa yang aku perasan, as a typical scorpian, there is no in between. Either you like or hate it so much. Aku ada baca article, if you've been in love with scorpion, you will be the luckiest person. Hahaha..boleh percaya ke?

p/s: take care of someone you love, while they still alive

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails