Thursday, January 8, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Selamat tahun baru 2009. Aku tau hari ni dah masuk hari yang ke 8 untuk tahun 2009. Aku lupa nak update blog aku. Ya ampun!! Nak tau apa aku buat malam tahun baru 2009? Aku lipat kain 2 bakul sambil tengok cerita Emmy Awards kat NTV7. Aku ni kalau nak lipat kain, kena tengok TV. Tak boleh main lipat je. Hari pertama tahun 2009, aku tak buat apa-apa. Cuma stay kat rumah. Kalau nak keluar pun, sure ramai orang punya. Tak kuasa aku!

Tahun 2009, aku dah plan nak cuti-cuti Malaysia. Start dengan ke Cameron Highlands minggu depan, ke Langkawi bulan Jun dan ke Kuching bulan Oktober. Plan ke Langkawi tu tak rancang pun sebenarnya. Kebetulan baru-baru ni ada promosi Air Asia yang telah menggoda aku. Lagipun aku dah lama tak ke Langkawi. Kali terakhir ke sana pada tahun 2006. Kalau tak sebelum ni, boleh dikatakan tiap-tiap tahun ke sana. Dah jadi agenda tahunan aku. Eii bestnya..aku tak sabar nak jalan-jalan.






Helang..mercu tanda di Langkawi















Kat Kuching ada kucing.. meoowwww












p/s: Mari kita melancong!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails