Tuesday, July 21, 2009

I'm just being me..

Ada beberapa kawan aku tanya kat aku..kenapa tak nak bagitau yang aku ada blog. Bukannya aku tak nak bagitau cuma aku belum sedia nak kongsi kat semua orang. Ok...jawapan yang sangat lemah.

Dah nama pun blog, sepatutnya menjadi tatapan orang ramai untuk baca. Betul tak? Tak salah pun kalau orang lain nak baca.

I admit, I'm a bit reserved. Ada perkara boleh dikongsi dan ada ada perkara cuma aku seorang je yang tau. Aku juga bukanlah yang out spoken yang boleh luahkan apa sahaja dan pasti tak adalah sampai nak main laser orang.

Bagi aku, aku lebih suka diamkan diri. Be observed. Daripada situ, kita akan tau bagaimana kita nak tackle atau handle satu keadaan atau seseorang. Aku rasa, sebab alasan tu lah, orang lebih suka meluahkan perasaan kat aku. Terimalah kenyataan, aku ni adalah tempat mengadu orang.

How do I cope with my life? I've my own way. Aku bersyukur, aku punya kawan dan famili yang sentiasa menyokong aku. Di sini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang banyak membantu aku. Cewaah macam nak bagi speech masa menang award je. Layan je lah ye...

Teringat masa Halle Berry bagi ucapan masa menang award best actress..penuh perasaan.

p/s: tak kenal maka tak cinta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails