Saturday, July 11, 2009

Smokey eyes

Sekarang aku sudah syok tengok Michelle Phan ajar teknik make up. Nampak senang tapi tak tau lah aku boleh buat macam dia buat tu. Kalau rajin, cuba search nama dia kat youtube.com lepas tu tengok lah ada beberapa teknik make up yang dia ajar. Antara banyak-banyak teknik yang diajar, aku suka sangat yang smokey eyes tu.







Gara-gara konon nak jadi Tyra Banks lah..nak make up macam dia. Dahlah memang ikut program America's Next Top Model dari musim 1 sampai musim 12. Aku ni tak lah rajin nak make up tapi sekali angin nak make up datang, habis semua aku pakai. Daripada eye shadow, blusher, maskara, lipstik dan semuanya.




p/s: kalau dah nama perempuan..mana boleh pisahkan dengan make up

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails