Thursday, July 9, 2009

Lewat lagi

Dalam minggu ni aku asyik lewat je. Tiap kali aku nak punch tag, ingatkan sampai on time tapui rupanya tak. Hari Isnin aku punch pukul 8.04am, hari Selasa aku punch 8.03am, hari Rabu aku punch 8.02am dan hari ni aku punch pukul 8.04am.

Dahlah tadi dapat emel daripada boss yang COO komen HOD tak tegas pasal kedatangan staff.

Staff found coming in late – AC/COO was at the door checking out. In his onw words if the HoD do not act he will act on the HoD.

Alahai...kalau masuk lambat, aku cover balik lah. Bagi aku, yang penting kerja siap on time.

Imbas balik..
6.15am - bangun tidur (celik mata baru..belum bangin lagi)
6.20am - gosok baju
6.30am - siapkan breakfast
6.45am - siap-siap untuk pergi kerja
7.20am - keluar dari rumah

Perjalanan ke opis tak lah jauh mana. Kalau ikutkan kelajuan aku drive (80-100km/jam) ni, boleh sampai dalam 30 minit lagi tu. So boleh bajet dalam 7.50am-7.55am boleh sampai opis.

Agaknya jam kat punch kad tag dia buat cepat kot? Hahaha still tak nak ngaku salah sendiri!!!

p/s: ok lah...lain kali aku sampai awal sikit...sikit je tau!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails