Friday, October 15, 2010

Happy birthday Rohaizi

Tarikh 14 Oktober adalah tarikh yang tak mungkin aku lupa sampai bila-bila. Apa taknya birthday Rohaizi dan tahun ini adalah sambutan hari lahir yang ke 36. Hahaha dah tua kawan aku seorang ini. (tak sedar diri juga yang sebenarnya aku pun dah tua)

Gambar ini diambil masa form 2 rasanya. Nak tahu rupa Rohaizi? Yang bertanda bulat tu. Ya ampun Rohaizi.. aku curi gambar kau dalam Facebook. 

Masa sekolah dulu aku memang syok sangat dengan dia dan ramai juga yang tahu aku memang syok dengan dia. Auww malu akak. Alaa takkanlah korang tak pernah syok sesiapa masa sekolah dulu. Jangan nak tipu..tak baik tau. 

Kami sama-sama satu sekolah dari tingkatan 1-3 lepas tu Rohaizi pindah sekolah ke Sekolah Teknik Kuala Lumpur. Habis SPM aku tak tahu apa cerita dia sebab dia dah tak lagi tinggal di Bangi. Bila dapat jumpa balik kat Facebook, aku adalah orang yang paling gembira. Senyum sampai ke telinga beb! 

Aku pernah terserempak dia sekali kat pasar malam (aku ada pernah tulis sebelum ini) dan rasa nak gugur jantung aku dibuatnya. We still keep in touch..sempat lagi nak chatting. Yeaah we're still friends. Tak lebih daripada itu. 

Kalau satu hari ada nak buat reunion, macamana ya? Pasti malu kalau cerita balik kenangan lama masa sekolah dulu kan? 

p/s: ada sesiapa nak buat reunion ke? wink wink kat orang kuat reunion sekolah. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails