Monday, October 25, 2010

36 already


25 Oktober 2010 adalah hari lahir aku yang ke 36. Yeaaah I know the number keep increasing each year. Tahun depan 37 pula kan? Jadi tak ada apa-apa bezanya. Umur itu cuma nombor yang penting kita happy dan semua happy. Aku rasa itu dah cukup baik. 

Alhamdulillah..Allah masih panjangkan umurku, sihat tubuh badan dan rezeki aku sentiasa ada (kadang-kadang bila sampai hujung bulan kering juga). 

Aku bersyukur sebab aku dikelilingi orang yang aku sayang yang sentiasa menyokong aku. Terima kasih semua. Pagi tadi masa aku buka Facebook, ramai betul yang wish birthday aku. Terima kasih sekali lagi. Antara ramai yang wish birthday aku, aku tak sangka Rohaizi ada wish birthday kat aku. Aku sangat suka!!

Ucapan hari lahir daripada Rohaizi buatkan aku senyum sampai ke telinga. Hehehe..

Ada satu lagi yang buat aku sangat happy bila aku dapat call daripada boss yang dia MC hari ini. Indahnya dunia aku rasakan..tanpa gangguan daripada dia. Aku dapat rasakan dunia aku aman sangat! Dahlah esok dan lusa aku tak masuk opis sebab ada seminar kat Hotel Sunway and Spa. Yes! 

Walaupun tak ada sambutan hebat pada hari lahir aku yang ke 36, aku masih gembira dan bersyukur atas apa yang ada pada diriku. Kenangan ini adalah kenangan tak mungkin dapat aku lupakan sampai bila-bila. 

Terima kasih sekali lagi. Sesungguhnya aku sayang kamu! 

p/s: muaaaaaaacchss!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails