Monday, January 31, 2011

Tiket konsert Fran

Aku dah tengok harga tiket Konsert Francissca Peter pada 5-6 Februari di Istana Budaya. Mak oooii!! Harga paling murah RM99. Itu pun dapat seat nun jauh dan atas pula tu. Nak tengok dekat-dekat kenalah bayar lebih. Amik kau!

Hajat hati memang nak pergi tapi hati aku berbelah bahagi..nak pergi atau tak. Berbaloi atau tak kalau aku dapat pergi konsert tu nanti? Ya..aku tahu aku adalah peminat Fran dan Fran pun bukannya selalu dapat peluang buat konsert solo. Ini pun dapat selepas 33 tahun berkecimpung dalam dunia seni. 

Bukan aku tak menghargai Fran tapi kedudukan kewangan aku tak mengizinkan. Kalaulah ada orang yang baik hati nak belanja tiket tengok konsert Fran, alangkah indahnya dunia aku rasa. Aku dapat rasa akulah orang paling beruntung dalam dunia. Ya aku tahu, itu cuma angan-angan tapi tak salah kan? Manalah tahu, angan-angan aku boleh jadi kenyataan. Cewaaah! 

Nak beli dengan hasil jualan kek carrot aku belum pasti dapat beli harga tiket RM299 (nak harga tiket mahal je). Manalah tahu, tiba-tiba dapat rezeki jatuh ke riba bolehlah aku beli tiket. Hehehe... 


Apa kata, kalau Fran baca blog aku dan bersimpati dengan keadaan aku terus bagi tiket free. Tambah sayang aku kat kakak aku tu. I love you forever and ever Fran! 

p/s: suka sangat berangan-angan. mana tahu jadi kenyataan! 

1 comment:

  1. like la facebook dia lepas tu join program dia sure dapat kenal dia dengan lebih dekat :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails