Tuesday, September 25, 2012

Majlis konvokesyen UUM 2012

Minggu depan aku akan menghadiri majlis konvokesyen di UUM. Tak sabar rasanya nak jumpa balik kawan-kawan terutamanya Mr. X. Aku rindu sangat dengan korang. Kenangan bersama-sama buat assignment last minit, pakat kongsi jawapan dan banyak lagi.

InsyaAllah aku akan berangkat ke UUM pada 4 Oktober malam dengan menaiki keretapi di Sentral KL ke Arau. Lama dah aku tak naik keretapi. Ok juga kalau nak cuba naik kan? 

Dari Arau aku akan ambil kereta sewa dan terus ke UUM. Penginapan  3 hari sepanjang berada di sana dah settle. Rasa lega hati sebab aku dapat tahu hotel dan homestay area sana banyak dah penuh. Untuk cuti, aku dah apply cuti 4-8 Oktober tapi sampai sekarang belum approve lagi. "Boss, kasi approve la. Saya mahu konvo di UUM."

Memandangkan sidang konvokesyen aku pada 7 Oktober pagi, masih sempat lagi aku nak jalan-jalan sekitar Kedah. Hajat hati nak ke Bukit Kayu Hitam, Padang Besar, Alor Setar dan kalau sempat, nak ke Wang Kelian. Aku ni asyik jalan sahaja kan? Macamlah aku ni banyak duit. Ini pun dok berkira-kira, mana aku nak cekau duit buat belanja di sana nanti. Hahaha..

Dengar cerita ramai juga yang akan sama-sama konvo dengan aku nanti. Bayangkan untuk lulusan MBA (yang sama kursus dengan aku), mahu ada dalam 450++ orang. Itu baru 1 kursus, belum lagi campur kursus PHD, DBA, Sarjanamuda dan banyak lagi. Perrggh ramai gila!! Anyway, tahniah aku ucapkan kepada graduan yang berjaya. Segala penat lelah kita berusaha, akhirnya kita dapat meraikannya bersama-sama. 

p/s: tahniah graduan UUM!

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails