Monday, November 5, 2012

Nissan Almera

Minggu lepas Nissan telah melancarkan kereta baru, Nissan Almera. Memang cantik keretanya. Hati dah mula goyang rasa macam nak beli je tapi aku masih sayang lagi dengan kereta Myvi aku tu. Siapa tak sayang kereta Myvi aku yang banyak berjasa tu. 

Semalam aku dengan adik aku ke showroom Nissan di Bangi. Harga? Hmmm..boleh tahan juga bermula daripada RM66,000 hingga RM79,000 (OTR). Kalau tambah aksesori lain, makin naiklah harganya. Sempat lagi aku test drive (adik aku yang drive sebenarnya. aku cuma duduk sebelah driver je). Apa yang aku dapat katakan, memang bestlah. (cuma kududukan kewangan yang tak best)

Jom kita layan gambar Nissan Almera. 

Inilah rupanya Nissan Almera.

Menggunakan kuasa 1.5liter four-cylinder.

Ruang duduk yang luas dan selesa. 

Dashboard kemas.  

Ruang simpan barang yang luas. Boleh isi banyak barang!!!

p/s: ada berani nak angkat ka? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails