Monday, February 4, 2013

C-string

Petang tadi sambil aku tengok milkAdeal.com, aku nampak 1 barang yang menarik perhatian aku. Namanya C-string. Rupanya macam G-string tapi lagi kecil dan halus. Aku tak dapat nak bayangkan sangkut kat mana kalau aku yang pakai. 


Inilah rupanya C-string. 

Boleh tahan juga harganya. 1 helai harga dalam RM39.90 dan dengan harga yang sama boleh beli 10 helai seluar dalam kat Jaya Jusco. Jangan main-main tau. Hehehe.. Ada sesiapa berani pakai? Kalau aku, baik tak payah pakai apa-apa. Lagi senang! 

p/s: tak kuasa aku nak pakai lah.

2 comments:

  1. hahahaaaaa..... lawak la post kali ni...

    ReplyDelete
  2. tah celah mana nak selit benda tu...?? eeehh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails