Tuesday, February 5, 2013

Dim sum brunch buffet di Asian Cibo, Cyberjaya


Baru-baru ini aku dan adik aku pergi makan dim sum lunch buffet di Asian Cibo, Cyberjaya. Aku sengaja nak cuba makan kat situ memandangkan tempatnya tak berapa jauh dari opis aku. Dalam pukul 11 lebih kami sampai di Restoren Asian Cibo dan ramai juga yang datang untuk makan dim sum. 

Aku ingatkan ada pelayan akan melayan kita dan membawa makanan ke meja seperti yang pernah makan di Eden, KLIA sebelum ini. Rupa-rupanya tak. Memang jauh berbeza! Aku juga sempat bebual-bual dengan pelanggan yang datang, dia pun tak puas hati dan membanding-bandingkan perkhidmatan di Eden dengan Asian Cibo.

Kalau korang nak tahu, makanan dihidangkan atas meja dan kita kena ambil sendiri. Dahlah pilihan tak banyak, masin pula tu. On top of that, minuman kena bayar (air suam pun kena bayar) dan perkhidmatan  mereka lambat, ok. Kebanyakan pelayan mereka bukan orang Malaysia maka terpaksalah ulang pesanan beberapa kali. 

Aku rasa aku tak akan datang lagi makan di sini. Secara keseluruhan aku boleh bagi 1.5 bintang daripada 5 bintang. Punyalah tak best, aku stay kejap je . Gambar pun tak ambil sebab tak sampai hati.

p/s: kadang-kadang ok, kadang-kadang tak ok. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails