Saturday, February 23, 2013

Suits

Obsessed baru. 


Aku suka tengok cerita Suits yang ditayangkan di channel 702 (Diva) setiap Isnin pukul 8.05pm. Sanggup masak dan makan malam awal semata-mata tak nak lepaskan peluang tengok cerita ni. 

Aku memang ikut cerita ni dari awal lagi dan sekarang dah masuk musim kedua. Jalan cerita pun makin menarik dan tak sabar aku nak ikut perkembangannya. 

Nak buat macamana, realitinya aku tak dapat jadi peguam. Apa-apa pun, aku memang suka tengok cerita yang ada kaitan dengan peguam, undang-undang dan mahkamah contohnya L.A. Law, Ally Mcbeal, Mat Lock dan banyak lagi. 

Tapi...part yang paling aku suka ialah sudah pasti watak utamanya, Harvey Specter atau nama sebenarnya Gabriel Macht. Dalam cerita Suits, watak dia sangat berkarisma, tegas, licik dan berpegang pada janji. (fuuh cair aku dibuatnya)

Kau memang handsome. 

Apa lagi..kalau ada peluang, cuba tengok. Best sangat!


p/s: dapat abang long macam ni kan best. hehehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails