Tuesday, July 16, 2013

Kad raya giveaway

Aku tahu sekarang ini dah tak ramai yang nak hantar kad raya. Rata-rata main sms je. Lagi senang dan cepat. Betul tak? Bagi aku, aku masih lagi nak teruskan tradisi hantar kad raya. Biarlah apa orang nak kata, dah memang aku suka. 

Cerita pasal kad raya, bayangkan tadi hampir satu Cyberjaya aku cari kad raya tapi tak ada satu kedai yang jual kad raya. Sedih sangat. Aku masih tak putus asa, aku sanggup cari lagi kat Bangi. Nasib baik jumpa. Fuuh! 

Untuk pengetahuan semua, seperti beberapa tahun sebelum ini, aku akan berikan kad raya kepada beberapa orang yang bertuah. Cara untuk dapatkannya sangat senang. Hantarkan nama dan alamat kepada mazuriah@gmail.com dan jangan lupa letakkan tajuk: Nak kad raya! Cepat, cuma 5 keping kad raya akan diberikan. Siapa cepat, dia dapat. Senang kan?

Siapalah agaknya yang bakal menjadi pemilik kad raya ini?

Bukannya apa, ini adalah tanda penghargaan kepada semua pembaca blog aku. Sesungguhnya aku ingin berterima kasih kepada semua yang sudi singgah blog aku yang tak seberapa ini. (alamak merendah diri pulak akak) Kalau sambutan menggalakkan, boleh tambah lagi bilangan kad raya masa hadapan. Yeaah!

Ok, apa tunggu lagi. Hantar cepat untuk dapatkan kad raya aku. 

p/s: suka kumpul kad raya. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails