Tuesday, August 6, 2013

Cuti raya

Selamat pagi semua. Aku masih bekerja hari ini. Ada sesiapa dah mula bercuti? InsyaAllah aku mula bercuti esok sampai 15 Ogos. Amik kau 9 hari aku cuti. Ikutkan hati nak sambung lagi cuti tapi aku rasa macam melampau pula. Macamlah jauh sangat aku nak balik kampung. Kalau balik pun, balik ke Pahang (kampung ayah) dengan Negeri Sembilan (kampung arwah mak). Sesiapa nak beraya ke Bangi, jemputlah datang ke rumah ya.

Kepada yang pulang ke kampung hari ini, jalan baik-baik. Semoga selamat pergi dan kembali. 

Tak lupa juga aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada semua. Semoga bergembira pada hari yang mulia ini. 

p/s: rasa sekejap dah nak raya kan? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails