Tuesday, February 22, 2011

Kalau dah demam

Lama dah tak update blog. Lepas final exam, aku terus demam. Ingat ambil cuti bolehlah nak rileks kejap tapi dah demam, tak boleh nak buat  apa-apa. Dok kat rumah je lah jawabnya. Sepanjang aku ambil MBA, aku rasa final exam kali ini memang susah. Masa jawab exam, rasa berat je kepala. Pasal result aku tak mengharap sangat tapi cukuplah lepas. 

Kalau demam, mulalah mengidam macam-macam. Kalau adik aku demam, selau minta air laici. Kalau aku demam? Aku nak makan nasi arab Saba'!! Demand betul. 

Nasi khabsa ayam, my favourite. 

Selalunya masa demamlah aku dapat nak manja-manja. Tidur je kerja aku. Nak buat kerja tak larat kan. Adik aku berbulu je tengok aku. Hehehe..bagi chancelah. 

p/s: demam windu bahaya wooo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails