Wednesday, July 27, 2011

Lamanya nak tunggu semester baru

Cuti semester kali ini lama sangat sampai aku tak tahu nak buat apa. Aktiviti hujung minggu sama ada stay kat rumah atau jalan-jalan sakat anak saudara. Hehehe..

Rasa dah tak sabar nak mula semester balik pada bulan September. Nak jumpa balik kawan sekelas dan pastinya nak jumpa Mr. X. Eh minah ni gedik pulak. 

Result exam last semester dah dapat. Jatuh sikit berbanding sebelum ini. 

Supply Chain Management: A-

Law, Ethics and Corporate Social Responsibility: B-

GPA: 3.17

CGPA: 3.31

Tinggal lagi 1 semester nak habis. Rasa macam tak percaya aku dah nak habis belajar. Ikutkan memang boleh habis awal tapi entah macamana saat-saat akhir ada pula rombakan nak mulakan semester baru pada bulan September. Kalau tak, bulan Julai dah mula semester baru so dalam bulan Oktober dah selesailah.

Dahlah aku plan nak ke Kota Kinabalu bulan Oktober. Harap nanti tak clash masa dengan kelas. Alaa lecturer, bukannya selalu aku nak ponteng kelas tau. Lagipun aku dah plan lama sejak tahun lepas lagi. Takkanlah aku nak batal semuanya. Segala persiapan dah siap, tunggu masa je nak pergi. 

Result Mr. X macam biasa mestilah score! Macamanalah dia belajar ya? Dahlah background engineering boleh nak cover sabjek business. Cuba aku ambil sabjek engineering. Memang 1 benda aku tak faham. Kat opis aku ni pun rasanya macam dah jadi engineer bidan terjun. Kena tahu apa dia spectrum management, satellite, broadband dan banyak lagi. 

p/s: apa plan lepas grad?

2 comments:

  1. kak wat masters ke? semangat nye belajar. tahniah coz dah nak abes.

    ReplyDelete
  2. yup tengah wat masters. insyaallah hujung tahun ni habislah. sudi-sudilah jenguk blog kita. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails