Sunday, March 18, 2012

Bandar yang pernah kunjungi



Masih banyak tempat lagi bandar yang belum aku terokai. Yang banyak pun kat area Asia. 

Ada sekali aku tengok TV (program TLC rasanya) ada ditunjukkan tempat menarik di Morocco, aku terus jatuh cinta. Suka juga sebenarnya seperti Paris, London dan bandar-bandar besar yang lain tapi aku lebih suka tengok kawasan yang ala-ala esotik yang ada unsur-unsur mediterranean. 

Banyak juga belanja nak ke sana dan insyaAllah bila ada rezeki, aku akan ke sana. Bila? Hmmm..tak pasti lagi. 

Cerita pasal jalan-jalan ni, aku baru plan sama ada ke Bangkok atau Bali pada tahun depan. Dah buat homework sikit-sikit tempat menarik untuk kunjungi nanti. Sambil-sambil tu, aku ada tengok-tengok Airasiago.com yang sediakan pakej menarik (flight & hotel). Setakat yang aku pernah tengok untuk perjalanan 4hari 3malam, jumlah perbelanjaan untuk seorang dalam lingkungan RM500++. Aku rasa harganya berpatutan. Ada siapa nak ikut? Sila angkat keyboard! Hehehe...

p/s: nak cari teman berjalan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails