Tuesday, March 13, 2012

Projek bulan April - update

Aku dah dapat pemenang yang cuba teka Projek bulan April. Sebelum aku umumkan pemenangnya, nak tahu aku ke mana? InsyaAllah pada bulan April aku akan ke Langkawi dan Singapura

Sebenarnya plan ke Singapura adalah urusan kerja dan ada training. Alang-alang sampai sana, rugilah kalau tak jalan-jalan kan? Lagipun kali terakhir aku ke Singapura, tak silap aku ialah pada tahun 1982 (30 tahun yang lalu), pasti banyak yang berubah. Masa tu belum ada lagi MRT. Boleh lagi pakai duit Malaysia untuk shopping sebab nilai matawang adalah sama. Hmm..nampak sangat aku ni dah tua kan? Hahaha... 


Manakala plan ke Langkawi pula sebab adik bongsu aku nak sangat naik cable car jadi aku temankanlah dia. 


Puas hati dengan jawapan aku? 

Haa...nak tahu siapa pemenang kali ini? Siapa lagi kalau bukan Shazwani Aziz. Yeah! Rajin betul dia masuk contest aku. Tahniah. Hadiah istimewa tu kena tunggu lepas aku balik dari trip. Boleh kan? 


Setakat ini, persiapan ke Langkawi dan Singapura berjalan dengan lancar. Aku ada buat homework nak pergi mana bersesuaian dengan bajet yang ada. Jangan risau, aku akan kemaskini maklumat perjalanan nanti. Doakan semuanya ok. 


p/s: nak sangat cuba makan murtabak singapura yang masyhur tu. sedap tak?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails