Sunday, March 11, 2012

Projek bulan April

Aku ada 2 projek lawatan dalam bulan April. Sebenarnya aku tak rancang nak pergi 2 tempat sekali gus tapi dah dapat, aku terima je. Aku dah buat plan perjalanan untuk 2 tempat ni dan harapnya semua berjalan dengan lancar. 

Nak tahu aku ke mana? Yang itu kena tunggu dulu. Bila dah dekat nak pergi, baru aku beritahu. Apa yang aku boleh beritahu, 1 di utara dan 1 lagi di selatan.  Rasa-rasa boleh agak tak? 

Tempat yang aku nak pergi ni, memang tak asing bagi aku sebab aku pernah pergi dulu. Cumanya, aku tak tahu bagaimana keadaannya sekarang. Ada beza tak dengan dulu? 

Apa kata kalau aku buat tawaran lebih menarik? Siapa yang berjaya meneka ke mana aku pergi, dia akan terima hadiah istimewa daripada aku. Kepada yang tahu (adik-adik aku, kawan opis dan sesiapa yang berkenaan), tak boleh join ok. 

Macam biasa, sila emel jawapan kepada mazuriah@gmail.com dengan tajuk emel: Projek bulan April. Jangan lupa berikan nama dan alamat sekali ya. 

Tawaran ini terbuka sehingga ada yang berjaya berikan jawapan yang betul. Apa lagi, cepatlah teka!

p/s: cukup ke belanja ke sana nanti? hehehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails