Tuesday, May 8, 2012

Pemenang pengunjung 20,000

Aku dah dapat pemenang pengunjung 20,000. Balik dari lunch aku check emel, tup tup dah ada orang emel aku. Cepatnya! Aku memang dah agak dalam bulan ni dapatlah pemenangnya tapi tak sangka pula hari ini. Tahniah aku ucapkan. 

Sebelum tu, mari kita tengok betul tak dia ni pengunjung ke-20,000. 


Ok confirm pengunjung ke-20,000. 

Mari aku umumkan siapa pemenang yang bertuah itu. Pemenangnya ialah:

SHAZWANI AZIZ

Memang rezeki dan awak memang bertuah. Hadiah kena tunggu dulu sebab aku tak sediakan lagi. Ingatkan lama lagi. Hehehe... Boleh tunggu kan? InsyaAllah hadiah itu pasti istimewa. Cewaaah! 

Rasa-rasanya kalau aku buat lagi, ada ke nak join? Anyway, terima kasih kepada semua yang sudi nak join. Bertambah semangat lagi aku nak tulis blog. Apa kata, pengunjung yang seterusnya, kita beri peluang kepada orang lain. Baru adil dan saksama kan? 

p/s: mungkinkah nak buat pengunjung ke-50,000? kita tunggu dulu. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails