Wednesday, May 2, 2012

Tiket Singapore River Cruise untuk dijual

Aku nak jual tiket Singapre River Cruise kepada sesiapa yang berminat. Masa jalan-jalan di Singapura hari tu, aku tak sempat nak pergi. Hehehe..

Untuk pengetahuan semua, aku ada 4 tiket untuk dijual. Harga 1 tiket ialah $18 dan dalam RM lebih kurang dalam RM45 tapi aku jual RM35 sekeping. Kalau sesiapa beli 4 tiket terus dapat harga RM120. Tiket ni sah sampai 30 September 2012. Sempat lagi kalau sesiapa ada plan nak jalan-jalan ke Singapura nanti. 


Tiket Singapore River Cruise. 

Kepada yang serius nak beli, sila emel kepada mazuriah@gmail.com. Siapa cepat dia dapat!

Cerita jalan-jalan ke Singapura insyaAllah akan sambung tak lama lagi. Aku akan cuba habiskan pengalaman berada di Singapura nanti. Tunggu ya. 

p/s: penat di singapura tak hilang lagi. 

nota: tiket ni dah dijual. harap maklum. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails