Saturday, June 16, 2012

Ice cream maker

Siapa suka makan aiskrim? Sila angkat tangan. Aku bukan sahaja angkat tangan, aku angkat kaki yang ambam ni. Hehehe.. My favourite will be butter pecan and strawberry. So yummy! Amboi cakap London pula. 

Aku jumpa Groupon ada buat promosi ice cream maker. Aku memang dah lama nak beli ice cream maker ni. Ada yang jumpa semua harga mahal-mahal belaka. Lebih-lebih lagi kalau beli kenwood ice cream maker. Perrggh! Mahu kopak duit aku dibuatnya.  

Promosi Groupon hanya RM155.

Boleh tahan juga harganya dan penting harganya dalam bajet aku. Waaahh!! Aku dah mula berangan nak buat aiskrim ni. Boleh buat aiskrim mangga, strawberi, coklat dan banyak lagi. Sambil buat aiskrim, kita boleh mengawal kandungan gula. Faham-faham je lah, aiskrim yang jual kat kedai, memang manis. Lagipun aku sekarang berusaha nak kurangkan manis dalam makanan tapi boleh manis dalam senyuman. Cewaah!

Ada sesiapa nak kongsi dengan aku? Kalau beli 3, dapat harga murah sikit. Takkanlah aku nak beli 3 kot? Mana aku nak letak? Kalau ada, beritahu aku ya. Macam biasa, emel sahaja kepada: mazuriah@gmail.com. Cepat-cepat sebab tawaran ni untuk 5 hari sahaja. 

Nak resepi aiskrim? Boleh sahaja cari resepi kat Google. Berlambak resepi ada. Sebut sahaja nak perasa aiskrim apa. Nak cuba resepi yang ini pun boleh. 


p/s: sedapnya makan aiskrim.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails