Sunday, June 17, 2012

Merah

Antara banyak warna, aku paling suka warna merah. Aku tak tahu kenapa. Bila aku tengok sesuatu warna merah, mata aku nampak cantik sahaja. Kebanyakan barang aku, warna merah. Beg warna merah, baju warna merah dan kalau boleh serba-serbi nak warna merah (baju dalam sahaja tak ada warna merah). 


Ingat lagi iklan dulu. "Merah sangatlah Mak Ngah macam orang dulu-dulu."


Merah tandanya berani, kuat dan garang tapi sayang ciri-ciri tu tak semuanya ada dalam diri aku. 

Ada orang kata lagi merah itu seksi. Auww! Bila aku tengok badan aku, part mana yang seksi ni? Hehehe..yang ada lemak yang berlebihan. Ada sesiapa nak? 

Sampaikan ada kawan aku beritahu aku, "kalau nampak warna merah, mesti teringat kat aku." Nak buat macamana, aku tak boleh tahan. 

p/s: red lover. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails