Saturday, May 4, 2013

Selamat mengundi

Jangan lupa untuk mengundi hari esok kepada yang layak dan mendaftar. Ikutkan pengiraan sebenarnya, tahun ini  adalah kali ke-4 tapi pada tahun 2004 aku tak dapat nak mengundi sebab aku kerja. Jangan tak tahu, ada orang siap cari aku kat rumah masa tu sebab aku tak mengundi.

Kali ini aku dapat melihat kempen pilihanraya memang dahsyat. Tiap kali aku tengok berita, banyak cerita pasal kempen pilihanraya sahaja. Yang pihak kerajaan cakap yang pihak pembangkang tak betul. Pihak pembangkang sudah pasti nak tunjukkan yang mereka di pihak benar. Pilihan aku? Itu adalah rahsia. 

Pesanan aku, pilihlah calon yang sebaik-baiknya. Pilihan di tangan kita. Jangan lupa bawa kad pengenalan dan datang awal untuk mengundi. Kali ini aku mengundi Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Bangi (sekolah lama aku). Manalah tahu ada yang mengundi tempat sama dengan aku, bolehlah kita jumpa nanti. 

p/s: undilah dengan bijak bukan mengikut perasaan. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails