Monday, December 17, 2012

Beto Kusyairy

Semenjak aku tengok cerita Istanbul Aku Datang, aku terus suka dengan Beto Kusyairy. Bagi aku dari segi rupa taklah kacak dan macho macam Aaron Aziz, Farid Kamil, Fahrin Ahamd ataupun Adi Putra tapi dia memang berbakat! 

1 perkataan yang dapat aku berikan, bersahaja! Beto Kusyairy berlakon yang bukan dibuat-buat. (amboi puji melambung nampak) Eh betul apa. Cuba tengok cerita Aku Dia dan Tong Sampah. Alahai sweet je dia berlakon. Kalau aku ada depan dia, aku nak je cubit pipi dia. Hehehe... Korang tengoklah cerita tu, best sangat terutama part yang dia pakai baju costume Lilo & Stich tu. 


Comel tak? Aku dah cakap kan.

Serba sikit pasal Beto ni, rupa-rupanya dia dah lama berlakon cuma aku je yang tak perasan. Ye la aku asyik dengan Aaron Aziz kan langsung tak pandang muka Beto. Dasar muka tak malu betul! Lepas ni confirm Beto ada harapan nak menang award pelakon terbaik nanti. I tell you, you know. Tunggulah nanti. 

p/s: tak sabar nak tengok lakonan Beto lagi. 

4 comments:

  1. yes beto berlakon ok...but i also like lisa...not bad la dia berlakon...no wonder ramai org suka dia...cuma bak kata faiz...sejak kawin yusry dah menggemukkan dia...cuba tgk kaki dia masa diorg first time gaduh lepas lisa kuar bilik air tu...straight jer kan kaki dia..silap tgk mcm sakit untut...hihihih..-hawa-

    ReplyDelete
  2. kurus sgt tak best la.
    mcm sakit untut? hahaha..camna tu?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails