Wednesday, December 12, 2012

Japaneses lunch buffet @ Gonbei San, Starhill


Aku dah lama tunggu tawaran ini. Sila tengok berapa banyak yang beli baucar ni. Masa aku tengok hari tu, dah 1,411 dan aku tak pasti dah berapa sekarang. 

Sebenarnya dulu aku pernah beli baucar groupon ini dan bila aku nampak ada tawaran ini semula, aku cepat-cepat beli. Apa lagi, aku terus beli 7! Gila tak?  Alaaa..aku beli untuk adik-adik aku dan kawan yang nak join makan buffet makanan Jepun ni. Lagipun bukan senang nak cari buffet makanan Jepun yang murah dan sedap.

Oh ya. Aku dah tempah tarikh pergi pada 6 Januari 2013 (banyak masa lagi nak pergi) dan bila sampai masanya, aku akan buat ulasan. Tunggu ok. 

p/s: ahli rombongan dah sedia untuk makan??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails