Saturday, December 8, 2012

Dinner opis

Semalam ada dinner opis buat di Royale Chulan Hotel, Kuala Lumpur. Bila ada peluang pergi dinner, masing-masing bergaya sakan sampaikan aku tak cam beberapa kawan aku yang buat makeover! 

Untuk pengetahuan semua, aku tak pasti bila kali terakhir opis aku buat dinner sebab sepanjang aku join, memang tak pernah buat sebenarnya. Dipendekkan cerita, kali terakhir buat dinner sebelum aku join. Lama kan?? 

Suasana dewan. Suka tengok lampu chandelier dia. 

Ni meja aku no. 53. Nun jauh belakang. 

Sedap juga dessert dia. Tak salah aku yang sebelah kiri ialah ciku strudel. 

Aku bersama-sama kawan opis. Amik kau, glamer tak akak siap ada bunga kat kepala lagi. (perhiasan tu semua pinjam macam ayat-ayat artis selalu pakai, tajaan penaja) 

Ada cabutan bertuah dan hadiah utamanya ialah TV LCD 46" tapi aku dapat....

Baucar Parkson RM150. Apa lagi, shopping lah!!!

p/s: rasa-rasa tahun depan ada lagi dinner tak? 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails