Tuesday, December 11, 2012

Mati kutu

Hari ini Selangor cuti sempena hari keputeraan Sultan Selangor yang ke-66. Plan asal nak ke pameran buku Big Bad Wolf kat Mines Exhibition Centre tapi kereta kena hantar servis pula. Nak naik kereta lain, aku tak pandai bawa sebab semuanya manual. Akak tahu bawa auto je. Hehehe. (so typical woman driver)

Aku mati kutu tak tahu nak buat apa hari ini. Tengoklah petang sikit lepas kereta aku diservis ingat nak jalan-jalan sekitar Kajang. Konon nak redeem hadiah baucar yang aku dapat masa dinner. Nak beli apa ya? Lama dah aku tak shopping lingerie. Ok juga tu. Indulge and reward ourself. Asyik kerja sahaja, kena fikirkan pasal diri sendiri. Betul tak? 

Dah tak tahu nak bebel apa. Jumpa lagi. Take care. 

p/s: asyik hujan je kat sini. lagilah mati kutu aku dibuatnya. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails