Thursday, May 21, 2009

The conference

Alhamdulillah..conference yang kita orang uruskan berjaya akhirnya. Peserta pun ramai yang datang. Daripada 230 yang hantar RSVP, lebih kurang 170 orang yang datang. Not bad at all! Yang mengkagumkan, ramai yang stay sampai habis.

Ada nampak nama yang anda kenal? Hmmm..Atai pun ada

Auditorium full house!
Sempat bergambar dengan Paul Moss..hehehe




Rata-rata berpuas hati dengan conference berpandukan dengan feedback form daripada peserta. Sempat lagi aku jumpa kawan lama..Hazimin, kawan 1 sekolah dulu. Lama dah tak jumpa, tak sangka boleh jumpa masa conference. Thanks Hazimin for coming. :)


Ada 1 speaker daripada Myspace telah buatkan aku jatuh cinta sama dia. Perrghh Handsome gila! Aku tak sempat nak bergambar dengan dia. Sekali pandang macam pelakon hindustan. Aku siap minta dia add aku dalam Facebook dia. Muka tak malu aku ni...





Handsome kan??



Boss?? Hampeh betul. Langsung tak beri apa-apa sumbangan kat conference. The best part, hari esoknya 5 orang daripada department aku tak datang. Amik kau! Ikutkan hati, aku nak amik EL tapi aku dah apply cuti hari Jumaat. So macam tak best lah kalau aku nak ambil EL sekali. (baik konon...tapi itu semua hanya lakonan. hahaha)


Anyway, our Senior Director appreciate our job. Ini adalah sebahagian daripada emel dia hantar. (terpaksa potong atas sebab-sebab tertentu)




I like to thanks all of you for the greatly successful conference. The attendance is also encouraging and lively Q+A all adds to the value and experience of the conference.
Thanks


Sekurang-kurangnya usaha kami berbaloi. Good job ladies! (department aku tak ada lelaki)

p/s: next conference??



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails