Sunday, May 24, 2009

Small things can make a big different..

Baru-baru ni aku terima coklat daripada student MMU yang buat praktikal kat opis aku. Memang tak diduga langsung sebab aku taklah rapat mana dan dia orang bukan buat praktikal bawah department aku. Kebetulan aku ada kawan yang sama-sama 1 department dengan mereka. Agaknya itu adalah sebab aku boleh baik dengan dia orang. Anyway, thank you so much. I love the chocolate so much! Mungkin bagi orang lain it's nothing tapi bagi aku ini adalah 1 penghargaan yang sangat besar. Benarlah apa yang dikata "small things can make a big different".

I love chocolate..macamana dia orang boleh tau ye? Terima kasih. Kalau boleh, berilah lagi..

Aku masih simpan lagi surat yang dikirim oleh kawan baik aku. Bila baca balik surat lama tu, teringat kenangan lama dulu. Terus terang aku lebih suka tulis surat daripada hantar emel. Biarlah penat nak tulis sampai berhelai-helai kertas tapi aku rasa itu semua berbaloi. I feel more sincere..tulus dari hati. Alamak jiwang lak aku kali ni. Yeaah I know tu semua old fashion. Aku tak juga menafikan teknologi sekarang memang bagus. Somehow semua tu ada personal touch. Mana yang buat sakit hati dan sakit dipandang, cepat aje buang dalam tong sampah. Hehehe...

p/s: nak bagi hadiah besar pun boleh..TV LCD 42" boleh??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails