Monday, December 28, 2009

Induction program part 2


Mari aku mulakan entry aku kali dengan tunjukkan pemandangan tempat induction program kat Gombak. Nama tempat ialah Jungle Lodge Alang Sedayu. Jauh juga dari opis aku nak ke sana. Ada dekat 1 jam setengah nak sampai ke sana. Nasib baik naik bas tak lah rasa penat sangat sebab duduk je kan.

Kali ini aku just nak tunjukkan gambar aktiviti sepanjang berada di sana. Happy viewing!


Ini lah nama tempat induction kami.


Tempat tidur peserta wanita. Banglo 2 tingkat. Tingkat bawah dewan makan dan tingkat atas ada 6 bilik tidur.


Air sungai dekat je dengan banglo. Tak sempat nak mandi kat sungai. Sayang kan?



Ahli kumpulan Blue Waves. Dari kiri: Zairul, Sofi, Saw Yin, Jaflus, Ihsan, aku, Azrah dan Awin.



Ihsan lead haka dance. Cayalah Ihsan.



Haka dance lagi. Ihsan siap lompat tu..hehehe



Tugasan pertama. Kena angkat bekas air dengan tali dan getah. Berhati-hati angkat. Kalau tumpah nanti kena tolak markah.


Selesai menjalankan tugasan pertama.Yeaah!



Kena pass bekas air.


Habis basah baju aku. Lantaklah..yang penting dapat isikan air dalam bekas.



Human puzzle. Tengah fikir macamana nak selesaikan tugasan.



Tengah pening kepala.



Tugasan akhir kena bentukkan segi empat. Mendengar arahan daripada En. Mus untuk cari barang. Alamak mata sudah tutup. Banyak susah woo!



Tengah cari barang. Aku main raba kaki orang je.



Group photo. Dah selesai induction program. Tak sabar nak balik.



Kumpulan Blue Waves. Kenapa pula kepala aku senget ni??


Overall aku memang berpuas hati dengan induction program walaupun dilaksanakan dalam masa yang singkat. Harapnya lepas ini, relationship masih mesra lagi. Aku? Memang sentiasa mesra. Orang je selalu ingat aku ini sombong. Hehehe...

p/s: mesra itu penting...networking beb!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails