Thursday, December 31, 2009

Sorotan peristiwa 2009



Macam-macam yang berlaku sepanjang tahun 2009. Memandangkan hari ini hari terakhir 2009, aku harapkan semoga pada tahun 2010 akan membawa sinar harapan yang lebih cerah. Tak lupa juga aku ingin ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2010. Moga pada tahun 2010 akan lebih baik daripada tahun 2009.

Peristiwa tak mungkin aku lupakan sepanjang tahun 2009:


-Mengambil keputusan untuk sambung belajar, buat MBA UUM

-Kena induction program

-Cuti-cuti Malaysia : Cameron Highlands, Langkawi dan Kuching

-Berkenalan dengan Mr. X

-Makan-makan (memang banyak acara makan tahun 2009)

-Tak puas hati dengan boss

Tak sabar untuk menyambut 2010. Umur pun makin bertambah..aku dah tak muda lagi. I'll be 36 years old. Hahaha...macam tak caya je kan? Konon perasan muda lah tu. Piiraah!

Untuk azam 2010, nak tau?? Mari kita memburu Abang Long. Macam desperate je aku ni. Insya-Allah jodoh akan sampai. Doakan ya.

Azam kedua, nak live healthy. Makan mau jaga..exercise..uwaaa...rasanya dah banyak kali aku buat azam macam ni tapi tak pernah nak jadi. Kena kuatkan semangat. Betul tak??

p/s: selamat tahun baru 2010

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails