Friday, January 1, 2010

Selamat tahun baru 2010



Entry pertama untuk tahun 2010. Aku tak tau nak start macamana kali ni. Selaunya aku memang ada masalah nak mula tapi kalau dah dapat gear..terus laju je. Hehehe.. For start, semalam aku demam sebab berjangkit daripada ayah dan adik aku. Terpaksa aku ke klinik ambil ubat. Orang pun tak ramai nak tunggu so kejap je lah urusan aku kali ini.

Dahlah dapat doktor yang handsome..muda pulak tu. Masa dia check dengan stetoskop, habis dia tekan kat dada aku ni. Ambooi kau ni nak ambil kesempatan kat aku ke? Dok tekan-tekan kuat pula tu. Kurang asam punya doktor.

Rugi cuti aku semalam. Nak buat macamana dah nak kena demam, terima je lah. Eiii aku paling tak suka kalau sakit masa cuti. Konon nak ambil cuti nak rehat-rehatkan diri tapi lain pula jadinya.

Sabar..sabar..sakit tu boleh hapuskan dosa kecil. Betul tak??

p/s: makan ubat kalau nak cepat sembuh

1 comment:

  1. sakit boleh hapus doser ke? eh aku nak sakit ah if camni :p makcik, selamat tahun baru!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails