Monday, January 25, 2010

Gangguan seksual


Marah betul rasanya bila dapat sms lucah. Perkara ni berlaku dari tahun lepas lagi. Masa mula-mula terima sms memang aku tak balas langsung. Ingatkan bila dah tak balas, dah tak terima lagi sms lucah ni. Rupa-rupanya tak, semakin kerap pula dia hantar sms aku.

Lepas tu, senyap lama. Ingatkan dah tak ada apa-apa tapi sangkaan aku meleset. Ish degil betul orang ni.

Aku dah buat aduan dan laporan mengenai kes sms lucah. Dia orang pun tak dapat nak teruskan sebab nombor telefon didaftarkan bukan milik warganegara Malaysia. So, dia orang cadangkan aku untuk pancing orang tu dan bila dah tahu siapa orangnya, baru boleh ambil tindakan seterusnya.

Mengikut akta komunikasi & multimedia 1998, boleh dihukum masuk penjara dan denda lebih kurang RM10,000. Amik kau! Jangan main-main.

Mari aku tunjukkan nombor telefon dia, 017-742 8473. Ada sesiapa berani cuba call? Aku cuba nak call tapi selalu sangat tak dapat dihubungi. Bila dapat call, aku pula tak berani nak cakap. Takut akak dik ooi! Silap-silap nak rogol akak ni.

Aku dah tekad, aku nak kerjakan dia secukup-cukupnya. Biar dia tahu, aku bukan boleh dibuat main-main. Aku nak ajar dia..biar dia kena hukuman yang setimpal. Eiii geram tau!Kalau kau orang kena, sure tak suka kan?

p/s: hentikan sms kat aku

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails