Sunday, January 10, 2010

You can do it

Rasa lega bila dah habis exam. Aku dapat rasakan yang semester lepas cepat betul berlalu. Semester baru akan mula insya-Allah pada bulan Febuari. Dalam 1 bulan ni bolehlah rileks sekejap. Sempatlah aku nak jalan-jalan dan lepak kat rumah.

Apa yang aku rindu sangat pasal belajar ni? My classmate! Walaupun background kami berbeza-beza, bila jumpa semua tak kira yang tua atau muda, tak kira pangkat tinggi atau rendah boleh jadi ngam. Lebih-lebih lagi kalau dapat jumpa Mr. X. Hehehe..

Untuk semester depan, aku masih tak tau lagi kena ambik sabjek apa. Ikutkan dalam senarai yang diberi, aku ada lagi 10 sabjek nak kena habiskan. Ya Allah berikan aku kekuatan untuk habiskan semua sabjek. Kalau aku ambil 2 sabjek untuk 1 semester, ada lebih kurang 5 semester lagi. Perrgghhh banyak tu.

Sabar ok...pejam celik sure tak sedar cepat masa berlalu. You can do it! Tanamkan semangat hari-hari yang aku boleh lakukan. Betul tak?? Siapa lagi nak bagi semangat? Mr. X? Itu cuma sumber inspirasi je. Apa-apa pun semua kena bermula pada diri sendiri.

Tuhan tidak mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan mereka sendiri yang mengubahnya. Ingat tu!

p/s: tak ada sumber inspirasi, tak dapat buat kerja

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails