Wednesday, January 27, 2010

Outstation

Bila dapat arahan daripada boss kena pergi outstation ke Kuantan semalam, reaksi pertama aku? Of course aku tak sukalah! Suka sangat maklumkan dalam masa singkat. Nasib baik aku tak ada apa-apa plan dan semester tak mula lagi. Kalau tak, awal-awal lagi aku dah reject ok.

Ini semua gara-gara sempena  Digital Pekan 1Malaysia pada 30 Januari. Oklah boss, aku pergi. Harap bonus nanti kasi up ya. Kasi 5 bulan bonus? Hahaha..boleh ke? Macam-macam pula kerenah aku ni.

Nasib baik event kali ni kejap je. Tak kuasa aku nak stay sana lama-lama. Dengar cerita siap panggil artis tapi bila dia orang senaraikan nama artis, rata-rata aku memang tak kenal. Lebih-lebih lagi artis AF ni. Aku manalah tau kisah artis AF ni sebab rumah tak pasang ASTRO. Kalau ada program TV kat ASTRO, sorrylah aku tak tau. 

Any idea apa yang best kat Kuantan ni? Aku pun dah lama tak ke sana. Kalau ada, bagitau ok. Bolehlah aku plan apa aku nak buat kat sana nanti. 

p/s: berlatih cakap Pahang

4 comments:

  1. nak tanya yg kedai takmo layan masa pi serbei beg tu kedai tgkt bawah ke? kedai 'Hol' tu ke?

    ReplyDelete
  2. hehehe....sbb pernah terima nasib yg sama... mari kita beramai2 'banned' kedai pilih bulu tuh...

    ReplyDelete
  3. tak patutla dia layan macam tu. dia ingat kita tak ada duit nak beli kot?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails