Thursday, April 22, 2010

Busy like a bee



Ya..minggu ini aku sangat sibuk. 

Banyak benda nak kena siapkan pada masa sama. Nak siapkan report, assignment MBA and on top of that nak kena study untuk final exam hujung minggu ini. Rasa nak bahagikan badan atau tambahkan tangan lagi supaya dapat siapkan semua kerja on time. 

Esok aku ambil cuti separuh hari sebab sebelah pagi aku ada meeting kat Kuala Lumpur bincang pasal working group ICT. Lepas meeting, aku akan concentrate untuk study. Errkk study? Boleh ke ni? Tak tahu aku nak cakap, semester kali ini memang tough. Rasanya semakin lama, semakin banyak dugaan aku hadapi. 

Harap aku dapat teruskan pengajian aku dengan lancar dan sempurna. 

p/s: tabahkan hati untuk tempuh dugaan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails